Przejdź do treści

Bluzy męskie z nadrukiem w marketingu

  • przez

Aby być skutecznym w dzisiejszym marketingu i generować wysokie przychody z prowadzonej działalności, trzeba się wyróżniać wśród ogromnej konkurencji. Coraz śmielej do reklamy firmy wykorzystują odzież…

Z logo na piersi

Do obecności na naszych ciuchach logo producenta odzieży zdążyliśmy się już chyba wszyscy przyzwyczaić. Dziś marketingowcy poszli nieco dalej. O ile do tej pory logowaną odzież spotkać można było jedynie przy okazji wizyty w danym sklepie, czy przedsiębiorstwie, o tyle teraz firmy śmiało wypuszczają na rynek serię swojej, logowanej odzieży, która ma na celu ukierunkowywać potencjalnego klienta na firmę. Nie jest to jednak eksperymentalna forma reklamy, bowiem już kilkanaście lat temu na polskim rynku działał w ten sposób jeden z browarów, który wypuścił do sprzedaży odzież markowaną logo „EB”. Skojarzenie jak najbardziej słuszne…

Męski chwyt marketingowy

Zauważyć należy, że powyższe zabiegi skierowane są niemal w stu procentach do mężczyzn. To dla nich projektowane są koszulki, czy bluzy męskie z nadrukiem. Jest tak z różnych względów. Po pierwsze mężczyźni przywiązują się do swoich ciuchów, używają ich, aż będą całkowicie znoszone. Inaczej kobiety, które często wymieniają garderobę. Kolejnym aspektem jest męskie przywiązanie do produktów. Jeśli facet lubi jeden produkt, nie jest skory do eksperymentowania, a jeśli dostanie logowaną bluzę z ukochana marką, chętnie ją będzie zakładał. Dobrym przykładem jest przedstawiony wyżej browar, a na potwierdzenie tego niech będą na przykład ciuchy Pumy z linii Ferrari.